امام‌جمعه موقت لامرد گفت:همان‌گونه که رهبری نیز اعلام فرمودند به اروپایی‌ها هم نمی‌شود اعتماد کرد؛ باید مجلس و دولت در این زمینه دقت و نگاه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۶۰۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 12 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت قد علم کرده که با ظلم مبارزه کند زیرا این مردان خدایی، جوانمردی را از پیامبر گرامی اسلام (ص) به ارث برده‌اند.

وی افزود: ما هیچ‌وقت از آمریکا توقعی نداشته‌ایم که بخواهد در موضوع برجام نیز به کار و عمل خود پایبند باشد چون خوی آن استکباری است.

امام‌جمعه موقت لامرد گفت: خوب بود رئیس‌جمهور کشورمان نیز در مقابل این اقدام آمریکا، برجام را تعلیق کرده و منتظر اروپایی‌ها نباشد.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که رهبری نیز اعلام فرمودند به اروپایی‌ها هم نمی‌شود اعتماد کرد؛ باید مجلس و دولت در این زمینه دقت و نگاه ویژه داشته باشند.

غفاری به حوزه شهرستان لامرد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان از نقاط دور و نزدیک خواسته‌های متعددی از مسوولان محلی دارند که باید مسوولان یک روز ملاقات مردمی داشته باشند تا مشکلات مردم سریع‌تر بررسی و برطرف شود.

وی در ادامه سخنان خود رحلت آیت‌الله ایمانی امام‌جمعه شیراز نیز تسلیت گفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار