سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ حاضر شد قرارداد فعلی‌اش را برای رسیدن به راس کادر فنی تیم ملی ایتالیا با کاهش درآمد ۴ میلیون یورویی فسخ کند.
کد خبر: ۶۰۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 12 May 2018

به گزارش تابناک : روبرتو مانچینی سرانجام پذیرفت تا قرارداد باقی مانده اش را با باشگاه زنیت سن پترزبورگ فسخ کند و قرار است این مسئله به صورت رسمی در نشست شورای مدیران این باشگاه روسی اعلام شود.

تیم زنیت سن پترزبورگ با هدایت روبرتو مانچینی در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر روسیه رتبه پنجم جدول رده بندی را در اختیار دارد و شانس حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا نخواهد داشت. مانچینی 2 روز پس از اعلام رسمی فسخ قراردادش با باشگاه زنیت سن پترزبورگ قرارداد جدید 2 ساله خود با فدراسیون فوتبال ایتالیا جهت هدایت تیم ملی این کشور را امضا می کند.

در ادامه مطلب روزنامه روسی آمده است: قرارداد روبرتو مانچینی با باشگاه زنیت سن پترزبورگ تا سال 2020 میلادی معتبر است و بابت هر سال 6 میلیون یورو باید دریافت می کرد. این در حالی است که مانچینی با رفتن به تیم ملی ایتالیا دستمزد سالیانه کمتر از 2 میلیون یورویی دریافت خواهد کرد. به این مبلغ پاداش صعود این تیم به جام ملت های 2020 اروپا اضافه می شود.

روبرتو مانچینی ژوئن سال 2017 میلادی سرمربی تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه شد. وی پیش از این هدایت تیم های لاتزیو، اینتر، فیورنتینا، منچسترسیتی و گالاتاسرای ترکیه را بر عهده داشت.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار