چند روز پیش منابع خبری از حضور سفرای عربستان سعودی و بحرین در مراسم سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی در قاهره خبر داده بودند.
کد خبر: ۶۰۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 13 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع نوشت: ایدی کوهن، یکی از چهره‌های رسانه‌ای اسرائیلی گفت چهره‌هایی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و کشورهای عربی دیگر در مراسم افتتاح سفارت آمریکا در قدس مشارکت خواهند کرد.

وی به نقل از یک منبع اسرائیلی بسیار معتبر اعلام کرده که فهرست میهمانان عرب و عرب حاشیه خلیج فارس و تصاویر آنها در این مراسم را منتشر خواهد کرد، کوهن از اظهارات «خالد بن آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین درخصوص اینکه گفته بود «اسرائیل حق دارد از خود در برابر ایران دفاع کند» تمجید کرده است.

قبل از این، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات وزیر خارجه بحرین که از حمله این رژیم به سوریه حمایت کرده بود، آن را «حمایت تاریخی» خواند. چند روز پیش منابع خبری از حضور سفرای عربستان سعودی و بحرین در مراسم سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی در قاهره خبر داده بودند. عربستان با صدور بیانیه‌ای به این خبر واکنش نشان داده و اعلام کرد که سفیر این کشور در این مراسم حضور نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار