رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار خبر داد؛
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار از اعزام ۲۰۰ مبلغ و مبلغه امور دینی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 14 May 2018

به گزارش تابناک رضوی،حجت‌الاسلام سید محمد جواد سجادی نژاد صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ مبلغ و مبلغه امور دینی به مراکز مذهبی، فرهنگی و آموزشی مناطق شهری و روستایی شهرهای سبزوار، خوشاب و داورزن اعزام می شوند.

وی گفت: در این برنامه ها که از ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌ شود بیش از ۲۰۰ مبلّغ و مبلغه به مساجد، تکایا، هیئات مذهبی، ادارات، مدارس و دیگر مراکز فرهنگی اعزام و در ایام ماه مبارک رمضان به فعالیت های مختلف فرهنگی و تبلیغی از جمله برپایی نمازجماعت، بیان احکام و پاسخ به شبهات دینی و مذهبی، گفتمان های دینی، برپائی مراسم مذهبی و شعائر اسلامی می پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار تصریح کرد: این مبلغان که عموماً بومی سبزوار هستند توسط سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه شهرهای قم، مشهد و تهران به سبزوار اعزام و توسط اداره تبلیغات اسلامی سبزوار، در مراکز یاد شده خوشاب، داورزن و سبزوار توزیع می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار