امام جمعه مشهد:
امام جمعه مشهد گفت:هلال احمر نباید به جناح و جریانی سیاسی وابسته بوده و به انجام وظایف خود بپردازد.
کد خبر: ۶۰۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 14 May 2018

به گزارش تابناک رضوی، آیت الله سید علم الهدی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهارکرد:نهادی مانند هلال احمر دو خاصیت دارد اول امدادگری و دوم امداد پروری بوده و این نهاد نباید بر جناح و جریانی وابسته شود.

وی تاکید کرد: همه اقدامات هلال احمر چه امداد گری و چه امدادپروری باید دور از همه جناح ها و جریان ها صورت گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نمونه فعالیت های انسان دوستانه هلال احمر در واقعه زلزله کرمانشاه مشهود است زیرا همانگونه که شما به شیعیان خدمت رسانی کردید به برادران و خواهران اهل تسنن ما هم خدمت رسانی شد.

علم الهدی بیان کرد: جریان فرهنگی باید در هلال احمر به وجود آید تا انجام کار فرهنگی از خود بدنه باشد نه اجرای یک سری برنامه های روتین که از بالا دیکته شده باشد.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: باید کار فرهنگی خودجوش واز دل خود بدنه نهاد یا تشکل باشد و برنامه های فرهنگی برای هلال احمر بسیار ضروری است چون عمده نیروی شما جوان هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:باید نفوذ جریان های فرهنگی به گونه ای باشد که کار فرهنگی از دل نیروهای هلال احمر بجوشد و کار پژوهشی نیز لازم است تا موضوعات مورد نظر این نهاد در حوزه های مختلف بررسی شده و مورد پژوهش قرار گیرد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار