مدیر طرح تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: قرار بر این شد که مباشر تامین خرما را معرفی کنیم که در این ایام خرما درجه را با کیلویی 6500 تومان تامین کنند و با در نظر گرفتن هزینه حمل آن را به دست مصرف‌کننده برسانند.
کد خبر: ۶۰۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 15 May 2018

به گزارش تابناک : سید حمیدرضا جوادی، در خصوص اقلام پرمصرف در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: قرار بر این بوده سبد کالایی که شامل برنج، روغن نباتی، شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد و تخم مرغ می‌شود به استان اختصاص پیدا کند و در شبکه تنظیم بازار توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی برای مصرف‌کنندگان و افراد تحت پوشش کمیته امداد قرار گیرد. 

وی ادامه داد: تمامی اقلام پرمصرف در ماه مبارک رمضان به اندازه کافی موجود است و هیچگونه کمبودی در این ایام نخواهیم داشت. 

مدیر طرح تنظیم بازار خراسان رضوی افزود: همچنین بر اساس مذاکراتی که شکل گرفته قرار بر این شد که مباشر تامین خرما را نیز معرفی کنیم که در این ایام خرما درجه یک را با کیلویی 6500 تومان تامین کنند و با در نظر گرفتن هزینه حمل آن را به دست مصرف‌کننده برسانند. 

جوادی در خصوص قیمت مرغ نیز، خاطرنشان کرد: مرغ در بازار مشهد هر کیلو 7400 تومان است و هیگونه افزایش قیمتی را در این کالا شاهد نبودیم. 

وی در خصوص افزایش قیمت گوشت، تاکید کرد: قیمت گوشت قرمز به صورت لاشه در بازار 44 هزار تومان است که شاهد افرایش قیمت در این کالا بودیم اما در کمیسیون تنظیم بازار تمهیداتی را در نظر گرفتیم تا در بخش خروج دام بر استان، فروش گوشت قرمز و گوشت وارداتی تمرکز کنیم.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار