فرماندار نهاوند گفت: لازمه ایجاد فضای کسب و کار و شور و نشاط اجتماعی در جامعه همکاری و همدلی بین مسئولان بیش از گذشته است چراکه از اختلاف و جبهه بندی چیزی عاید مردم نمی‌شود.
کد خبر: ۶۰۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 17 May 2018
فرماندار نهاوند گفت: لازمه ایجاد فضای کسب و کار و شور و نشاط اجتماعی در جامعه همکاری و همدلی بین مسئولان بیش از گذشته است چراکه از اختلاف و جبهه بندی چیزی عاید مردم نمی‌شود.
 
به گزارش ایرنا مراد ناصری در ستاد برنامه ریزی گرامیداشت سوم خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) با بیان اینکه مشکلات زیادی در سطح شهرستان وجود دارد که باید با وحدت و همدلی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود آن‌ها را برطرف کرد.
 
وی افزود: همه مسئولان در سطح شهرستان باید فضایی را فراهم کنند تا از این طریق خیر و برکتی عاید مردم شده و گرهی از مشکلات آنان باز شود.

فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه مردم انتظارات به حقی از ما دارند گفت: مردم این شهرستان با مقایسه نهاوند با شهر‌های اطراف کمبود‌های خود را درک می‌کنند و لذا انتظار دارند که مسئولان بیشتر تلاش کنند و این جزء وظایف مدیران است.

ناصری در ادامه با تجلیل از فداکاری و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: این دوران جزء اسناد افتخار آمیز مردم ایران است و دستاورد‌هایی که از این رهگذر به دست ما آمده همچنان برای انقلاب و کشور دارای برکت است.

وی گفت: ما هر چه داریم از دفاع مقدس و رهبری‌های بی نظیر امام خمینی (ره) است و لذا تا می‌توانیم باید برای زنده نگه داشتن آن‌ها اقدام کنیم.
 
ناصری برگزاری با شکوه این ایام الله را وظیفه همگانی دانست و گفت: برای بزرگداشت خاطرات و دلاورمردی‌های دوران دفاع مقدس و همچنین یاد و خاطره امام خمینی (ره) همه اداره‌ها باید پای کار بیایند و به بهانه نبود امکانات کار را رها نکنند.
وی از برپایی ده‌ها برنامه در سالروز سوم خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: به همین مناسبت امسال برنامه‌های متنوعی از جمله بر پایی ایستگاه‌های صلواتی، غبار روبی مزار شهدا و میثاق با شهیدان، برگزاری نمایشگاه عکس خرمشهر، برگزاری مسابقات ورزشی، به صدا در آوردن زنگ مقاومت در مدارس، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح مدارس و اداره‌ها، نمایشگاه عکس خیابانی و برگزاری مراسم سینه زنی در ایام ارتحال امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

سوم خرداد سالروز عملیات آزاد سازی خرمشهر قهرمان در عملیات بیت المقدس در سال ۱۳۶۲ و ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی در سال ۱۳۶۸ است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار