دبیر انجمن علمی مکانیک دانشگاه سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،چهارمین دوره مسابقات کشوری موشکهای آبی با معرفی تیم های برتر در دانشگاه سمنان به پایان رسید .
کد خبر: ۶۰۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 17 May 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دبیر انجمن علمی مکانیک دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : این دوره از رقابت ها به مدت دو روز و در سه رده ارتفاع ، برد و هدف برگزار شد .
سید محمد علی سید محمود افزود : در این رقابتها 33 تیم از 10 دانشگاه کشور به رقابت پرداختند که در بخش ارتفاع تیمهای پلی تکنیک  از دانشگاه امیر کبیر ، تیهو از دانشگاه سمنان و مشکین 2 از دانشگاه یزد به ترتیب اول تا سوم شدند .
سید محمود افزود : در بخش برد این رقابت های مهیج هم تیمهای پلی تکنیک امیر کبیر ، ترنادو دانشگاه سمنان و مشکین 1 دانشگاه یزد او تا سوم شدند .
به گفته وی ، تیمهای تیهو دانشگاه سمنان  و  پلنگه 1 از دانشگاه یزد دوم و سوم شدند و تیمهای فراز 2 از دانشگاه سمنان و شهاب از دانشگاه فردوسی مشهد مشترکا عنوان سومی را از آن خود کردند .
دبیر انجمن علمی مکانیک دانشگاه سمنان تصریح کرد : تیمهای شرکت کننده در این رقابتها از دانشگاه های خواجه نصیر ، امیر کبیر ، فردوسی مشهد ، قوچان ، ملایر ، بجنورد ، قم ، سمنان و یزد  بودند .
تقويت استعداد هاي فني و مهندسي در زمينه آيرو ديناميك و توانمندسازي در استفاده از قوانين طراحي مكانيك از اهداف برگزاری این رقابت مهیج در بین دانشجویان است .
موشك هاي آبي با استفاده از بطرهاي پلاستيكي ساخته شده و بواسطه ي آب و فشار هوا پرتاب می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار