مدیر پردیس سینما هویزه گفت: در ماه مبارک رمضان سه فیلم سینمایی «تمام پول‌های جهان»، «انیمیشن ماداگاسکار2» و «توطئه آمیز4» در سینما هویزه اکران می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 17 May 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ حسن کریمی ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: «تمام پول‌های جهان» یک فیلم در سبک جنایی، زندگی‌نامه‌ای به کارگردانی ریدلی اسکات و نویسندگی دیوید اسکارپا است که با الهام از کتاب« ثروت پردردسر» ساخته شده‌است.

وی در خصوص خلاصه داستان فیلم سینمایی، افزود: این فیلم داستان واقعی جان پل گتی سوم (با بازی چارلی پلامر)، نوه میلیاردر نفتی را روایت می‌کند که در 16 سالگی ربوده شد و آدم‌ربایان برای آزادی او 17 میلیون دلار باج درخواست کردند.

مدیر پردیس سینما هویزه ادامه داد: در این فیلم ما شاهد تلاش‌های سخت مادر مطلقه و مستاصل جان یعنی گیل هریس (با بازی میشل ویلیامز) هستیم که تمام سعی خود را می‌کند که پدربزرگ میلیاردر جان یعنی جی. پل گتی (با بازی کریستوفر پلامر) را راضی کند تا مبلغی را که آدم‌ربایان برای آزادی جان تعیین کرده‌اند پرداخت کند. زمانی که پل گتی از پرداخت این مبلغ طفره می‌رود، گیل مجبور می‌شود که دست به هر کاری بزند تا بتواند فرزند خود را آزاد کند.

وی اضافه کرد: میشل ویلیامز، مارک والبرگ، کریستوفر پلامر، رومن دوریس، چارلی پلامر، اندرو بوچان و تیموتی هاتون از جمله بازیگران «تمام پول‌های جهان» به شمار می‌روند.

کریمی تصریح کرد: فیلم سینمایی « تمام پول‌های جهان» روز پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در دو سانس 22:00 و 21:45 با قیمت 12000 تومان در سالن شماره سه پردیس سینمایی هویزه اکران می‌شود.

وی عنوان کرد: انیمیشن سینمایی «ماداگاسکار1» را اریک دارنل و تام مک گرت کارگردانی آن را بر عهده داشتند و نیز نویسندگی این اثر را هم نوآ بامباک به رشته تحریر درآورده است.

مدیر پردیس سینما هویزه در خصوص خلاصه داستان این فیلم سینمایی، خاطر نشان کرد: فیلم با نشان دادن کودکی الکس در آفریقا شروع می‌شود. الکس بچه‌ای بازیگوش بوده و پدرش هم سلطان جنگل. پدرش می‌خواهد او را برای جانشینی خود تربیت کند، ولی الکس فقط به دنبال بازی است ناگهان در لحظه‌ای که پدرش حواسش به خاطر درگیری با شیر دیگری پرت می‌شود، انسان‌های شکارچی الکس را می‌گیرند و با خود می‌برند. پدرش او را دنبال می‌کند ولی موفق نمی‌شود الکس به باغ وحش مرکزی نیویورک برده می‌شود، جایی که با رقصیدنش مردم را شاد می‌کند.

وی اضافه کرد: بن استیلر، کریس راک، دیوید شویمر، جادا پینکت اسمیت، فرانسیس مک دورمند، ساشابارون کوهن، اندی ریچر، جسیکا چاستین، برایان کرانستون و مارتین شورت از جمله بازیگران این اثر محسوب می‌شوند.

کریمی خاطرنشان کرد: انیمیشن «ماداگاسکار2» روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری در دو سانس 12:15 و 11:45 با قیمت 12000 تومان در سالن شماره سه پردیس سینمایی هویزه اکران می‌شود.

وی اظهار کرد: فیلم سینمایی «توطئه آمیز4 » یک فیلم ترسناک آمریکایی به نویسندگی لی ونل و کارگردانی آدام روبیتل است که به عنوان چهارمین قسمت از سری فیلم‌های توطئه‌آمیز به شمار می‌رود.

مدیر پردیس سینما هویزه در خصوص خلاصه داستان «توطیه آمیز4»، تصریح کرد: داستان فیلم در مورد دکتر الیس رنیر است که به دنبال ترسناک ترین و خصوصی ترین شکارش است …

وی عنوان کرد: جیسون بلوم، لورن پلی و جیمز وان تهیه کنندگان اثر هستند و لین شی، لی وانل و آنگوس سمپسون از جمله بازیگران فیلم سینمایی «توطئه آمیز4» به شمار می‌روند.

کریمی اضافه کرد: فیلم سینمایی « توطئه‌آمیز 4» روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری در دو سانس 22:00 و 21:45 با قیمت 12000 تومان در سالن شماره سه پردیس سینمایی هویزه اکران می‌شود.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار