کد خبر: ۶۰۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 17 May 2018

تابناک / نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ تورم 8.2 درصدی در کشور از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موردقبول مردم کوچه و بازار هم نیست.

حسن خسته بند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به اعلام نرخ تورم 7.5 درصدی در گیلان و 8.2 درصدی در کشور توسط سازمان برنامه‌وبودجه اظهار کرد: تورم در کالا و خدماتی که مردم به‌صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند بیش از این مقدار را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید مشخص شود سازمان برنامه‌ریزی بر اساس چه معیاری نرخ را تعیین می‌کند افزود: اینکه سازمان برنامه‌وبودجه در بررسی‌های خود به نرخ تورم 8.2 درصدی در کشور رسیده برای ما سؤال است و باید رفع ابهام شود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نرخ اعلام‌شده تورم فعلی موردقبول مردم کوچه و بازار هم نیست گفت: اگر سازمان برنامه‌ریزی برای رسیدن به نرخ تورم از مردم سؤال می‌کرد متوجه می‌شد که نرخ تورم به آن مقداری که اعلام کرده‌اند نیست.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با ابراز امیدواری از کاهش نرخ تورم در کشور خاطرنشان کرد: کاهش نرخ تورم درزمانی خوب است که در کشور رکود هم نباشد.

خسته بند با تأکید بر اینکه قدرت خرید مردم باید بالا برود افزود: دولت باید شرایطی را برای مردم فراهم کند که مردم بتوانند کالای عمومی، اساسی و موردنیاز خود را با نرخ معین خریداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار