در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته مطرح شد؛
امام جمعه دهدشت گفت: آزادی خرمشهر نمونه بارز مقاومت در مقابل ظالمان و پیروزی است.
کد خبر: ۶۰۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱ 18 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد از دهدشت، امام جمعه دهدشت در خطبه های عبادی سیاسی نماز امروز این شهر به مقاومت مردم ایران اسلامی در طول حیات انقلاب در مقابل زورگویان جهانی اشاره کرد و گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم با پیروزی همراه است و سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر نمونه ای روشن از مقاومت و پیروزی در برابر دشمنان انقلاب و اسلام است .

حجت الاسلام سید نصیر حسینی افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با ولایت مداری، مقاومت، صبرو پایداری توانستند مقابل استکبار جهانی بایستند و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان را رقم بزنند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب در عرصه های مختلف اقتصادی ، فرهنگی و نظامی با ایران در جنگ بودند که با هوشیاری و ولایت مداری رزمندگان نقشه های آنها نقش بر آب شد و امروزه در عرصه جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمنان باید هوشیار بود و از آرمانهای انقلاب دفاع کرد.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش به کشتار مسلمانان فلسطین در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در چند روز اخیر با حمایت کشورهای دیگر و جنایتکارانی همچون آمریکا و عربستان به قصد نابود کردن آرمان فلسطین بیش از 60 نفراز مسلمانان را کشته و 3 هزارنفر را زخمی کرده که با مقاومت و اتحاد مسلمانان این اتفاق نخواهد افتاد.

امام جمعه دهدشت هم چنین به فرارسیدن فصل گرما و اول خرداد ماه روز بهره وری و بهینه سازی مصرف اشاره کرد و گفت : این روزها نیاز مردم به آب و برق بیشتر از دیگر فصل های سال است که تحقق این مهم نیازمند توجه و تلاش مسئولان و مدیریت مصرف توسط مردم است و باید در این زمینه نهایت صرفه جویی را داشت تا عده ای از مردم در فصل گرما با مشکل مواجه نشوند.

حجت الاسلام نصیری هم چنین به روز بزرگداشت ملاصدرا دانشمند بزرگ جهان اسلام و ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان توسط مردم را نیز یاد آور شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار