رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: پلیس راهور با هماهنگی پلیس اطلاعات و امنیت و درصورت نیاز بهره‌گیری از ظرفیت معاونت پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری مازندران با رانندگان و افرادی که داخل خودرو اقدام به روزه‌خواری می‌کنند، برخورد می‌کند.
کد خبر: ۶۰۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 19 May 2018

به گزارش تابناک : مهدی باقری امروز درباره تمهیدات ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران برای ماه مبارک رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فرس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان با روزه‌خواران در ملأ عام برخورد قانونی می‌شود.

وی بیان کرد: براساس ماده 638 قانون مجازات مصوب سال 82، هرکس به‌صورت علنی در انظار و اماکن عمومی و معابر تظاهر به عمل حرامی کند علاوه بر کیفر عمل به حبس از 10 روز تا دو ماه یا تا 74 ضربه شلاق محکوم می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران ادامه داد: همچنین براساس قانون زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از 10 روز تا دو ماه و یا از 50 تا 500هزار ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد.

باقری یادآور شد: برابر جدول، تخلفات رانندگی، افرادی که هنگام رانندگی اقدام به خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات کنند، 200هزار ریال اعمال قانون می‌شوند.

وی تصریح کرد: پلیس راهور با هماهنگی پلیس اطلاعات و امنیت و درصورت نیاز بهره‌گیری از ظرفیت معاونت پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری مازندران با رانندگان  و افرادی که داخل خودرو اقدام به روزه‌خواری می‌کنند، برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران افزود: با افرادی که رفتارهای هنجارشکنانه مانند بدحجابی، سگ‌گردانی و آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند نیز برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

باقری در پایان با بیان اینکه حضور نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی قبل از افطار قبل از افطار مضاعف می‌شود، گفت: از پیمانکارانی که عملیات عمرانی در شهرها انجام می‌دهند تقاضا می‌شود تا از روزه‌خواری کارگران در ملأ عام جلوگیری کنند.

 

 

منبع : فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار