کمیته امداد استان یزد در سال گذشته بیش از هشت میلیارد تومان برای ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی هزینه کرد.
کد خبر: ۶۰۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 19 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد به بیان گزارشی از فعالیت‌های عمرانی ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت در سال 96 پرداخت.
سید رضا لاله زاری، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان فاقد مسکن بالای دو نفر در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در اولویت قرار دارد، گفت: کمیته امداد استان یزد در سال گذشته بیش از هشت میلیارد تومان برای ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی هزینه کرد.

رشد 99 درصدی در هزینه کرد مسکن مددجویی استان یزد


وی با اشاره به رشد 99 درصدی هزینه کرد مسکن مددجویی در سال 96 نسبت به سال 95 بیان کرد: هزار و 257 مورد خدمات عمرانی در سال گذشته به جامعه هدف تحت حمایت ارائه شد که 237 مورد ساخت و خرید مسکن شهری و روستایی و هزار و 20 مورد تعمیر، تکمیل و بازسازی بوده است.
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه ساخت و خرید مسکن شهری برای مددجویان تحت حمایت در سال گذشته نسبت به سال 95، 164 درصد رشد داشته است، افزود: سرانه ساخت مسکن برای مددجویان شهری 25 میلیون تومان و مددجویان روستایی 15 میلیون تومان است که توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود و مابقی هزینه‌ها از محل کمک‌های مردمی و مشارکت مددجو تأمین می‌شود.
وی بابیان اینکه زیربنای ساخت مسکن در مناطق شهری و روستایی بین 50 تا 70 مترمربع است، گفت: بیشترین خدمات عمرانی ارائه‌شده در سال 96 مربوط به شهرستان‌های یزد، خاتم و ابرکوه بوده است.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، لاله زاری افزود: کمیته امداد استان یزد ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی هزار و 32 مسکن مددجویی را برای سال 97 برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کرده است.
شایسته ذکر است: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شرکت در طرح رضوان نسبت به ساخت و تعمیر مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار