سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه خبر داد
سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه از پایان کار استعدادیابی از دانش‌آموزان مدارس شهر دهدز به منظور تشکیل تیم این شهر برای حضور در مسابقات مختلف خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 20 May 2018

هوشنگ حاتمی با اشاره به برنامه‌های باشگاه کشتی سینا صنعت برای توسعه ورزش کشتی در مناطق مختلف شهرستان ایذه اظهار کرد: هدف این باشگاه از روز نخست ایجاد شدن توسعه و اعتلای ورزش به ویژه رشته کشتی فرنگی در سطح مناطق مختلف شهرستان ایذه بوده و از این‌رو اقداماتی نیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به عملی شدن وعده مدیرعامل باشگاه سینا صنعت ایذه به منظور اعطای تشک کشتی و اعزام مربی به شهر دهدز افزود: پس از انجام این کار و با همکاری اداره آموزش و پرورش بخش دهدز، کار استعدادیابی از مدارس این منطقه صورت گرفت.

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور ادامه داد: نزدیک به 150 دانش‌آموز علاقه‌مند به ورزش کشتی در تست‌های این باشگاه که به صورت زمان‌بندی صورت گرفت، شرکت کردند و از بین این افراد 60 نفر برای مرحله بعد انتخاب شدند.

حاتمی گفت: با انجام تمرینات توسط مربیان اعزامی باشگاه به دهدز، کار استعدادیابی به پایان می‌رسد و سپس با نهایی شدن ترکیب انتخابی، برای نخستین‌بار یک تیم منسجم باشگاهی از شهر دهدز در مسابقات استانی شرکت داده خواهد شد تا کشتی این شهر بتواند از این پس با انسجام در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کند.

وی بیان کرد: با این کار علاقه‌مندان به کشتی در شهر دهدز می‌توانند بدون داشتن دغدغه تا رده‌های بالای این ورزش و حتی تیم ملی پیش بروند و ظرفیت‌های این بخش به اوج شکوفایی خود برسد.

حاتمی در پایان افزود: از زحمات و تلاش‌های علی‌بابا احمدپور مدیرعامل باشگاه سینا صنعت ایذه، ملک‌محمد بویری سرمربی باشگاه، نورالله داودی سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش دهدز و حمید گودرزی رئیس هیات کشتی شهر دهدز که در انجام این کار همکاری و تلاش کرده‌اند تقدیر و تشکر داریم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: ایذه ، کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار