مدیر حج و زیارت استان فارس از کاهش هزینه سفرهای عتبات خبر داد و گفت: نخستین اعزام این دوره از ۱۲ خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۵ مردادماه ادامه دارد.
کد خبر: ۶۰۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 20 May 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا زینلی با اشاره به اعزام جدید سفرهای عتبات در استان فارس اظهار داشت: در دوره جدید هزینه سفر به عتبات 400 هزار تومان کاهش یافته و متقاضیان می‌توانند از فردا، 30 اردیبهشت ماه، برای ثبت‌نام به دفاتر خدمات زیارتی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه نخستین اعزام 12 خردادماه انجام می‌شود، گفت: این اعزام‌ها تا 15 مردادماه ادامه دارد و سفرها به صورت هوایی و زمینی انجام می‌شود.

رئیس حج و زیارت استان فارس درباره حج تمتع نیز بیان کرد: امسال 3 هزار و 630 نفر از استان فارس در قالب 26 کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند که کاروان‌های امسال استان فارس مدینه بعد هستند.

زینلی با بیان اینکه اعزام به حج تمتع از نیمه مردادماه آغاز می‌شود و تا 22 مرداد ادامه دارد، افزود: اعزام کاروان‌های استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد از طریق شرکت ایران ایر و فرودگاه شهید دستغیب شیراز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مدت سفر حجاج 29 روز تا 34 روز است، عنوان کرد: اطلاعات دقیق پرواز از طریق مدیران کاروان‌ها اعلام می‌شود و حجاج تا 10 روز از تاریخی که اعلام شده فرصت دارند که قسط دوم خود را پرداخت کنند.

رئیس حج و زیارت استان فارس با توصیه به حجاج برای شرکت در جلسات آموزشی تصریح کرد: زائران این نکته را مدنظر داشته باشند که در ایام سفر حج از بازارگردی پرهیز کنند و برای خرید سوغات از کالای ایرانی استفاده کنند.

انتهای پیام/م/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار