رئيس هيأت فوتبال استان مازندران گفت: مسابقات نساجي مازندران در ليگ برتر قطعاً در ورزشگاه شهيد وطني قائم شهر برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰ 20 May 2018

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد وضعيت ورزشگاه وطني قائم‌شهر براي فصل آينده گفت: جناب سلطاني‌فر وزير محترم ورزش پنجشنبه هفته گذشته بازديدي از اين ورزشگاه به عمل آوردند و پس از ايشان استاندار مازندران هم دستور اکيد دادند تا ورزشگاه بازسازي شود و ايرادها و نقايص آن براي برگزاري مسابقات در ليگ برتر برطرف شود. هفته گذشته همچنين مهندس مهدي از سازمان ليگ از اين ورزشگاه بازديد به عمل آورد ضمن اينکه مهم‌تر از همه اينکه اعضاي شوراي شهر بعد از بازديد از ورزشگاه دستور بازسازي و رفع نقايص ورزشگاه را دادند.
وي افزود: اکنون بخش‌هايي از ورزشگاه وطني قائم‌شهر تخريب شده تا فضاهاي جديدي ساخته شود و رختکن‌هاي ورزشگاه تجهيز شود، نورافکن‌ها و همچنين نصب اسکوربورد در ورزشگاه وطني قائم‌شهر انجام شود. بخشي از اين هزينه‌ها را بخشي وزير ورزش و بخشي را هم شوراي شهر تقبل کردند. اکنون همه مسئولان بسيج شده‌اند تا ورزشگاه وطني قائم‌شهر براي مسابقات ليگ برتر فصل آينده مهيا شود.
وي در مورد اينکه اگر نواقص اين ورزشگاه تا آغاز ليگ برطرف نشد، نساجي در کدام شهر بازي خواهد کرد گفت:‌ قطعاً ورزشگاه تا ليگ برتر آماده خواهد شد ضمن اينکه تأکيد کرده‌ايم که حتي دو شيفت کاري براي بازسازي ورزشگاه نيرو در نظر گرفته شود، زيرا اين ورزشگاه بايد براي ليگ برتر آماده شود.
بهروان در باره وضعيت شکايت تيم خونه‌به‌خونه براي حضور در ليگ برتر به کجا رسيد، اضافه کرد: کميته‌هاي مربوطه فدراسيون به شکايت اين باشگاه رسيدگي خواهند کرد و رأي خود را صادر مي‌کنند ضمن اينکه ورزشگاه هفتم تيم بابل هم با کمک بسيج سازندگي در حال بازسازي و رفع نقايص است. ما دو تيم خوب داشتيم، هم خونه‌به‌‌خونه و هم نساجي شايسته حضور در ليگ برتر بودند.
رئيس هيأت فوتبال استان مازندران در مورد شايعه پشيماني صنيعي‌فر از تيم‌داري در ليگ برتر گفت: اين‌گونه نيست، ما به صنيعي‌فر اطمينان داديم مشکلي از ناحيه فردي که مدعي طلبکاري از نساجي است پيش نخواهد آمد. ما بايد به افرادي همچون صنيعي‌فر که زحمت زيادي در باشگاه نساجي کشيد و هزينه‌هاي زيادي کرد دلگرمي بدهيم. فردي مدعي طلبکاري از نساجي است و مالک باشگاه همي مي‌گويد اين افراد تا امروز کجا بودند و از اين مسئله دلخور است اما جاي نگراني در اين زمينه وجود ندارد.
انتهاي پيام/
منبع خبر: خبرگزاری فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار