رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان گفت: دشمن امروز احساس می‌کند قدرت بازدارنده نظام ما در داشتن توان دفاعی است که البته نظام اسلامی در این زمینه کوتاه نخواهد آمد و هیچ کس حق اظهار نظر در مورد قدرت دفاعی ایران را ندارد.
کد خبر: ۶۰۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 20 May 2018
رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان گفت: دشمن امروز احساس می‌کند قدرت بازدارنده نظام ما در داشتن توان دفاعی است که البته نظام اسلامی در این زمینه کوتاه نخواهد آمد و هیچ کس حق اظهار نظر در مورد قدرت دفاعی ایران را ندارد.

به گزارش فارس، علی طاهری  اظهار کرد: برخی اقدامات در عرصه بین‌الملل از قبیل: انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت‌المقدس، پاسخ نمادین در جبران شکست‌هایی است که در صحنه‌های مختلف برای دشمن رخ داده است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با برجسته‌سازی این حرکت سیاسی شکست طرح‌های نظامی خود را کمرنگ جلوه دهد، افزود: از طرفی این‌ها می‌خواهند تبدیل قدس به پایتختی صهیونیستی را نهادینه کنند و گمان می‌کنند این امر فقط ابتدا با مقاومت‌هایی روبرو می‌شود و بعد عادی خواهد شد، ولی سخت در اشتباهند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان گفت: آن‌ها غافل از این هستند که برخی مسائل برخلاف تصور برنامه‌ریزان نظام استکبار برعکس گمان‌های آن‌ها پیش رفته و نتایج متفاوتی را ورق می‌زند.

وی با بیان اینکه نقشه استکبار و صهیونیسم در جنگ ۳۳ روزه در جریان محاصره غزه و در مبارزات با حزب‌الله شکست خورد، افزود: این‌ها گمان می‌کردند با عملیاتی محدود و بدون هزینه کلان می‌توانند جریان مقاومت را تضعیف کنند در حالی که با این اقدامات انسجام بیشتر جبهه مقاومت را رقم می‌زنند.

ترامپ برای انتخاب مجدد به حمایت صهیونیست‌ها نیاز دارد

طاهری خاطرنشان کرد: ترامپ نیاز به وضعیتی دارد که بتواند برای دوره بعد نیز لابی‌های یهود و کارتل‌های اسپانسر مالی را حفظ کند تا همچنان در عرصه سیاست آمریکا حضور داشته باشد، اما این اقدامات می‌تواند منجر به اتحاد بیشتر مسلمانان و آگاهی افرادی شود که از توطئه‌های نظام استکبار غافل هستند.

وی متذکر شد: انتقال سفارتخانه آمریکا اگر منجر به تقویت اتحاد بین مسلمانان شود از همین اکنون باید آن را به طرح‌های شکست‌خورده آمریکا در منطقه افزود.

رئیس سازمان بسیج اساتید همدان با اشاره به اینکه طرح دهکده جهانی و جهانی‌سازی در راستای اهداف نظام سلطه است، گفت: استکبار نهاد‌ها و سازمان‌هایی ایجاد کرده که در راستای منافع خود حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر هزاران کودک بیگناه در بحرین، یمن و نقاط دیگر کشته شود خبری از سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری نخواهد بود، اما اگر یک جاسوس اسرائیلی در گوشه‌ای از دنیا بازداشت شود همه به میدان می‌آیند.

طاهری با بیان اینکه ماهیت استعمار فریبنده‌تر و ابزار آن متنوع‌تر شده است، افزود: در همین جهان به ظاهر زیبای امروز، خوی استکباری با درندگی و پیچیدگی بیشتر اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: اگر آن‌ها می‌گویند جهان متعلق به همه است و حدود جغرافیایی و زمین ملاک نیست و بلکه در اختیار همه است چگونه از یک قاره دیگر در منطقه ما حضور پیدا کرده و این چنین اقداماتی را رقم می‌زنند؟

رئیس سازمان بسیج اساتید همدان با تاکید بر اینکه منطق مختصر بیدار بشریت تناقض در گفتار غربیان را درمی‌یابد، اظهار کرد: این مسائل نیاز به استدلال پیچیده ندارد، کشوری که خود زرادخانه سلاح هسته‌ای است می‌خواهد مانع پیشرفت هسته‌ای در نقاط دیگر دنیا شود و به اتهام ناروای وجود سلاح هسته‌ای کشوری را مورد تعدی قرار می‌دهد و چیزی هم در آنجا پیدا نمی‌شود و کسی هم سوالی نمی‌پرسد.

در دنیای ایده‌آل امکان نداشت اولین استفاده‌کننده بمب اتم مدعی جهان بدون اتم باشد

وی تصریح کرد: کشور‌هایی که وابسته نظام استکباری هستند با او همراهی می‌کنند و در غیر این صورت در یک شرایط عادی امکان نداشت کشوری خود اولین دارنده تسلیحات هسته‌ای باشد و دیگران را به سبب اتهام سلاح هسته‌ای مورد تعدی قرار دهد.

طاهری با بیان اینکه مقام معظم رهبری به درستی فرمودند: این‌ها نه با سلاح هسته‌ای، نه با موشک، بلکه با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند، گفت: دشمن امروز احساس می‌کند قدرت بازدارنده نظام ما در داشتن توان دفاعی است که البته نظام اسلامی در این زمینه کوتاه نخواهد آمد و هیچ کس حق اظهار نظر در مورد قدرت دفاعی ایران را ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار