مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری هفتیمن دوره متوالی جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی به میزبانی مرکز این استان خبر داد .
کد خبر: ۶۰۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 20 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛عمران خودآموز اظهار کرد: این جشنواره از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که برای هفتمین سال پیاپی به میزبانی استان ایلام برگزار می‌شود .

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) برگزار می‌شود، افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت (ع) تقدیر از تولید کنندگان و پدیدآوردندگان آثار حوزه ی فرهنگ رضوی و اهل‌بیت (ع) از اهداف برگزاری این جشنواره است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بخش‌های این جشنواره را سفرنامه و خاطره نویسی عنوان و اضافه کرد: گروه سنی بزرگسال 17 سال در دو بخش سفرنامه و خاطره نویسی و گروه سنی نوجوان زیر 17 سال در بخش خاطره نویسی می تواند با ارسال اثر در این جشنواره شرکت کنند .

خودآموز تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال اثر 25 آبان سال جاری خواهد بود و مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز 25 آذرماه سال جاری در مرکز استان با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و مهمانان کشوری برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار