سایت معتبر whoscored در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز جام جهانی اقدام به معرفی ستاره های احتمالی 32 تیم حاضر در روسیه کرد.
کد خبر: ۶۰۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 20 May 2018

به گزارش تابناک : با فروکش کردن تب رقابت های باشگاهی در اروپا نگاه رسانه های معتبر معطوف به جام جهانی 2018 شده است جایی که 32 تیم برتر دنیا در روسیه به مدت یک ماه برای بالا بردن جام قهرمانی تلاش می کنند. یکی از این رسانه های معتبر سایت whoscored است که طرفداران پرشماری در سراسر جهان دارد از همین رو تحلیل های این سایت بازتاب گسترده ای در محافل فوتبالی پیدا می کند.

در جدیدترین گزارش پیرامون تیم ملی ایران یکی از نویسنده های whoscored در پیش بینی جالب مدعی شد ستاره ایران در گروه دشوار B جام جهانی کسی نیست جز علیرضا جهانبخش که در فصل تازه به پایان رسیده آردیویسه باارزش ترین بازیکن قلمداد می شود چون در 33 گل از گل های آلکمار نقش اصلی را ایفا کرده است.

سایت whoscored نوشت:« گروه B مسلما یکی از سخت ترین گروه ها در جام جهانی 2018 است چون هر چهار تیم حاضر در آن شانس این را دارند تا با صعود به مرحله دوم پیشرفت بیشتری را در بین تیم های برتر دنیا تجربه کنند. یکی از این تیم ها ایران است که اول باید به مصاف مراکش از آفریقا برود سپس با اسپانیا روبرو شود و در روز پایانی نیز مقابل قهرمان اروپا قرار بگیرد.

ایران دارای کیفیت بسیار زیادی است که در جمع بازیکنان این تیم بدون شک علیرضا جهانبخش با توجه به عملکردی که در لیگ هلند با پیراهن AZ داشت در فرم گلزنی ایران نقشی کلیدی ایفا خواهد کرد حتی کلیدی تر از مهاجمی همچون سردار آزمون. این بازیکن 24 ساله با آلکمار فصلی رویایی را تجربه و در 33 گل این تیم سهم داشت به نحوی که با 21 گل آقای گل هلند شد و با 12 گل سومین پاسور برتر تا ارزشمندترین بازیکن هلند لقب بگیرد چون هیچ کس به گردپای او در تاثیرگذاری روی 33 گل هم نمی رسید تا با همین عملکرد 14 بار عنوان بازیکن هفته تیمش را به دست بیاورد».

این سایت معتبر در پایان پیش بینی کرد با آمادگی و روحیه بالایی که جهانبخش برای رسیدن به باشگاهی بزرگ در تابستان دارد رقابت های جام جهانی برای او همچون سکوی پرتاب تلقی می شود از همین رو هیچ بعید نیست او را در جمع پدیده های این تورنمنت ببینیم تا طرفداران ایران با دل بستن به هنرنمایی جهانبخش همچنین زوج سرشناس او سردار آزمون در خط حمله تورنمنتی رویایی را در روسیه 2018 تجربه کنند.

منبع:ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار