رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: کرسی حفظ و تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان همزمان با ماه مبارک رمضان در شهر یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 20 May 2018

«محمدحسین کاظمی» ادامه داد: این جلسه یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در محل سالن سیدالشهداء امامزاده جعفر(ع)  یزد برگزار خواهد شد. 

وي با اشاره به این که این جلسه فرصتی برای استعدادیابی بانوان و حمایت از بانوان حافظ و قاری قرآن کریم خواهد بود تا بتوانند در این محل به تلاوت قرآن کریم بپردازند، گفت: عموم بانوان می‌توانند در این جلسه شرکت و از تلاوت قاریان و حافظان بهره‌مند شوند. 

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان افزود: امیدواریم حضور و استقبال پرشور بانوان در این جلسه را شاهد باشیم تا این گونه جلسات به طور مستمر برگزار شود. 

وی با اشاره به این که این جلسه بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت، گفت: این جلسه بعد از ماه مبارک رمضان به صورت تخصصی‌تر و یک‌ روز در هفته و با حضور کارشناسان و داوران برگزار خواهد شد. 

کاظمی آمادگی این اداره کل برای اجرای برنامه‌های قرآنی ویژه بانوان در استان را اعلام کرد و گفت: امیدواریم این جلسات نقش موثری در شکوفایی استعدادهای بانوان و درخشش آنها در کشور و بین‌الملل داشته باشد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار