معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: واگذاری فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست در قالب طرح‌های فرزندخواندگی و امین موقت به خانواده‌های متقاضی، پارسال در مقایسه با سال قبل از آن در استان ۳۰ درصد رشد داشت.
کد خبر: ۶۰۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 20 May 2018

به گزارش تابناک : غلامحسین حقدادی اظهار کرد: پارسال ۳۱۰ کودک بی سرپرست و بدسرپرست به صورت فرزندخوانده و یا امین موقت (برای دوره مشخص) به متقاضیان واگذار شدند.
وی بیان کرد: سیاست اصلی در این زمینه واگذاری فرزندان به خانواده های متقاضی با هدف فراهم شدن شرایط لازم برای بزرگ شدن آنان در جمع خانواده است.

وی ادامه داد: در این راستا امسال نیز رشد ۴۰ درصدی واگذاری فرزندان به خانواده های متقاضی و دارای شرایط لازم هدف گذاری شده است.
وی با بیان اینکه پارسال ۲ هزار و ۵۶ کودک در خانه فرزندان استان نگهداری شدند، افزود: پارسال ۴۵۰ کودک به خانواده یا خویشاوندان خود تحویل شدند تا با پرداخت کمک از بهزیستی نگهداری شوند.

وی با اشاره به رشد ۷۰ درصدی برگزاری دوره های آموزشی ویژه مسئولان خانه های فرزندان استان، افزود: برگزاری هفت دوره آموزشی و آموزش حدود ۱۰۰ نفر در این راستا انجام شده است.
معاون بهزیستی خراسان رضوی گفت: پارسال ۱۰۰ فرزند بالای ۱۸ سال زیر پوشش بهزیستی با پرداخت ۱۸ میلیارد ریال برای اشتغال ترخیص شده اند که این میزان ۴۰ درصد رشد دارد.

هم اکنون حدود ۳۸۰ هزار نفر در استان ۶٫۴ میلیون نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات اداره کل بهزیستی استان هستند.

 

 

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار