مدیر تامین منابع مالی حوزه معاونت اقتصادی شهرداری مشهد:
مدیر تامین منابع مالی حوزه معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: تاکنون بالغ بر 60 درصد این اوراق به فروش رسیده است و برای 40 درصد باقی مانده تمدید مجددی را لحاظ خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۰۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 20 May 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ سید محمد عنبری اظهار کرد: مجوز 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت گرفته‌ایم که 400 میلیارد تومان آن برای اتمام خط 2 قطار شهری و 300 میلیارد تومان آن برای ادامه خط 3 قطار شهری لحاظ شده است.

وی ادامه داد: سود و اصل 50 درصد از این اوراق در تعهد دولت و 50 درصد باقیمانده آن در تعهد شهرداری خواهد بود و بانک عامل این اوراق بانک آینده است.

مدیر تامین منابع مالی حوزه معاونت اقتصادی شهرداری مشهد افزود: انتشار اولیه این اوراق در 28 اسفند ماه سال گذشته بود و در نهایت انتشار دوم آن در 22 اردیبهشت ماه لغایت 27 اردیبشهت ماه صورت خواهد گرفت.

عنبری با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 60 درصد این اوراق به فروش رسیده است، خاطرنشان کرد: برای 40 درصد باقی مانده تمدید مجددی را لحاظ خواهیم کرد و تا یک خرداد ماه فروش اوراق مشارکت ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: حداقل میزان خرید اوراق یک میلیون ریال بوده و سود آن 20 درصد خواهد بود و هر سه ماه یکبار پرداخت خواهد شد، همچنین معاف از مالیات خواهد بود.

مدیر تامین منابع مالی حوزه معاونت اقتصادی شهرداری مشهد تاکید کرد: ضمانت این اوراق را دولت، شهرداری و بانک آینده بر عهده گرفته است مردم نیز می‌تواند برای خرید این اوراق به شعب بانک آینده مراجعه کنند و با ارائه مدارک خود ثبت‌نام را انجام داده و اوراق خود را اخذ خواهند کرد.

عنبری تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در مشهد شامل دو نوع سود ریالی و معنوی می‌شود و هر سرمایه‌گذاری که در این شهر صورت بگیرد برای رفاه مردم و زائرین امام رضا (ع) خواهد بود.

وی اضافه کرد: مردم در جایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که تدابیر لازم در نظر گرفته شود و زمانی که 50 درصد این اوراق را دولت و 50 درصد را شهرداری تضمین کند دیگر برای سرمایه‌گذاری مشکلی نخواهد بود.

مدیر تامین منابع مالی حوزه معاونت اقتصادی شهرداری مشهد بیان کرد: علاوه بر آن 100 درصد این اوراق را بانک آینده نیز تضمین خواهد کرد و سازمان حسابرسی نیز بر آن نظارت کامل را اعمال خواهد کرد. همچنین مجوز آن را بانک مرکزی صادر کرده پس با این تضامین با مشکلی روبه‌رو نخواهیم بود.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار