بانوی ملی‌پوش دو و میدانی جانبازان و معلولان با اشاره به مهمترین دغدغه‌اش، گفت: اصلی‌ترین دغدغه من نداشتن شغل است و اگر از نظر آینده کاری خیالم راحت شود با همین کمبود وسایل هم می‌توانم به صورت فشرده کار کنم تا بار دیگر برای خوزستان و ایران افتخارآفرینی کنم.
کد خبر: ۶۰۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ 20 May 2018

هاشمیه متقیان در خصوص کسب سهمیه مسابقات پارآسیایی جاکارتا، اظهارکرد: در مسابقات اخیر کشوری توانستم با ثبت رکورد 20 متر و 80 سانتی‌متر در پرتاب دیسک، جواز حضور در مسابقات پارآسیایی جاکارتا را کسب کنم. پیش از این نیز با ثبت رکورد لازم در رشته پرتاب نیزه که ماده تخصصی‌ام محسوب می‌شود، سهمیه پارآسیایی را کسب کرده بودم.

وی با بیان این‌که در مسابقات پارآسیایی در هر دو بخش نیزه و دیسک با حریفانم به رقابت می‌پردازم، گفت: خدا را شکر در آسیا در این دو رشته رنکینگ اول را در اختیار دارم و در مسابقات پیش‌رو به فکر ارتقا رکوردهایم و کسب نشان طلا در هر دو رشته دیسک و نیزه هستم. حریفان خوبی از کشورهای چین، هند، کویت، اندونزی، قطر و عراق در این مسابقات شرکت می‌کنند که امیدوارم با پشت سر گذاشتن تمامی این نفرات، مدال طلا را ازآن خود کنم.

این ملی‌پوش خوزستانی خاطرنشان کرد: تمریناتم را به صورت فشرده ادامه می‌دهم و همین فشردگی تمرینات باعث شد که در مسابقات اخیر ارتقا رکورد داشته باشم. اکنون در اهواز تمرین می‌کنم و نسبت به گذشته فضای تمرینی ما با همت و تلاش مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بهتر شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با کمبود وسیله از جمله نیزه، دیسک و وزنه مواجه هستیم و با توجه به این‌که قدمت آن‌ها به 15 تا 20 سال پیش برمی‌گردد، فرسوده شده‌اند و حتی از وزن آن‌ها نیز کمی کاسته شده است. امیدوارم این مشکل برطرف شود تا با آرامش بیشتر به کارمان ادامه دهیم.

متقیان افزود: اکنون هیچ رشته‌ای در استان به اندازه دو و میدانی جانبازان و معلولان نتوانسته است برای حضور در مسابقات جاکارتا کسب سهمیه داشته باشد و بر این اساس می‌طلبد مسوولان استان نگاه ویژه‌ای به این رشته داشته باشند. چهار ماه دیگر تا بازی‌های آسیایی باقی‌مانده است و امیدوارم تمامی شرایط فراهم شود تا بدون دغدغه کار کنیم و جایگاه خوبی در آسیا به دست آوریم.

وی در پایان دغدغه و مشکل اصلی‌اش را نداشتن شغل دانست و گفت: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قول‌هایی در این زمینه به من داده است که امیدوارم هر چه سریعتر محقق شود. واقعا این موضوع اصلی‌ترین دغدغه من محسوب می‌شود و اگر برطرف و از نظر آینده کاری خیالم راحت شود، با همین کمبود وسایل هم می‌توانم به صورت فشرده کار کنم تا بار دیگر برای خوزستان و ایران افتخارآفرینی کنم. من اولین بانوی استان بودم که در مسابقات جهانی شرکت کردم و با مدال نقره به خوزستان برگشتم اما جز آقای حیدری، دیگر مسوولان استان، حمایتی از من نداشتند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار