رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز:
رئیس ورزش و جوانان اهواز گفت: یکی از ضعف ها و کمبودهای مردم در شهر اهواز که ناامیدی را در زندگی آنها ایجاد کرده، نداشتن تفریحات سالم در این کلانشهر است.
کد خبر: ۶۰۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ 20 May 2018

سید علی حسینی، در جلسه شورای ورزش و جوانان اهواز که پیش از ظهر امروز در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای برگزاری مسابقات در زمان های مختلف باید برنامه ریزی داشته باشیم ولی متأسفانه بسیاری از ادارات و دستگاه های اجرایی نماینده حوزه ورزش را به ما معرفی نکردند.

وی با بیان اینکه هماهنگی و نظارت باید توسط سازمان ورزش و جوانان و هیئت ها انجام شود، افزود: هزینه برای خرید وسایل ورزشی و یا حتی برگزاری مسابقات باید با نظارت سازمان ورزش و جوانان استان باشد.

حسینی بیان کرد: ورزش جزو ۱۰ صنعت برتر دنیا است ولی متأسفانه گاهی در اهواز برای برخی افراد که در حوزه ورزش نیستند، به یک برند تبدیل شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز ادامه داد: یکی از ضعف ها و کمبودهای مردم در شهر اهواز که ناامیدی را در زندگی آنها ایجاد کرده، نداشتن تفریحات سالم در این کلانشهر است؛ بنابراین به دلیل اهمیت موضوع، در کنار توجه به ورزش همگانی و ورزش در روستاها؛ این موضوع را نیز جزو دستورکار جلسه امروز قرار دادیم.

حسینی، اظهار کرد: باید در حوزه ورزش به گونه ای فرهنگ سازی داشت که هدف مردم از حضور در این مسابقات و جشنواره ها تنها دریافت جوایز نباشد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار