رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: باید طرح گردش شغلی با هدف استفاده بهینه از سرمایه انسانی و در راستای توسعه خدمات رسانی در شهرداری این شهر اجرا شود.
کد خبر: ۶۰۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 21 May 2018
 رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: باید طرح گردش شغلی با هدف استفاده بهینه از سرمایه انسانی و در راستای توسعه خدمات رسانی در شهرداری این شهر اجرا شود.

به گزارش ایرنا، حسین قراباغی در نطق پیش از دستور جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان، اظهار کرد: یکنواختی کار و نبود جابجایی کارکنان موجب خستگی و دلزدگی آن‌ها می‌شود و باید برای پیشگیری از این معضل نسبت به اجرای طرح گردش شغلی نیرو‌های انسانی اقدام شود.

وی بیان کرد: نیروی انسانی کارآمد بزرگترین سرمایه شهرداری همدان در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان به شمار می‌رود.

این عضو شورای شهر همدان ادامه داد: برهمین اساس باید با جابجایی کارکنان نسبت به بهره مندی از استعداد آن‌ها در پست‌هایی که بیشترین سازگاری را دارند، برنامه ریزی شود.

قراباغی اضافه کرد: البته طرح گردش شغلی به معنی جابجایی موقت کارکنان برای یک دوره زمانی معین است و این گردش به معنی تغییر در حقوق و مزایای دریافتی و یا جایگاه شغلی و تخصصی آنان نیست.

وی با تاکید بر اجرای طرح گردش شغلی برای مدیران میانی شهرداری همدان نیز گفت: این اقدام موجب شکوفایی استعداد‌های نهفته، افزایش انگیزه، جانشین پروری، جلوگیری از یکنواختی کار، انتقال تجارب، ایجاد روحیه تغییر پذیری، بهبود روش‌ها و از همه مهمتر جلوگیری از انحصاری شدن مشاغل می‌شود.
 
قرباغی افزود: اجرایی شدن این طرح باعث ارزیابی منطقی از عملکرد مدیران میانی می‌شود و بهتر می‌توان نسبت به تغییر یا جابجایی آن‌ها اقدام کرد.

وی اظهار داشت: همچنین جابجایی مدیران میانی باعث ایجاد فرصت و انگیزه برای کارکنان در مواجه با مدیر جدید می‌شود.

به گزارش ایرنا، هم اینک بیش از سه هزار کارمند در رده‌های مختلف در شهرداری همدان که دارای چهار منطقه و ۱۲ ناحیه است، مشغول کار هستند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار