مدیر پاساژ «پاساژ ایران» از نشست دو ستون در طبقه زیرین «پاساژ ایران» خبر داد؛ مسوولان به گوش باشند صدای پای پلاسکو هر روز به «پاساژ ایران» نزدیک‌تر می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 21 May 2018
مدیر پاساژ «پاساژ ایران» از نشست دو ستون در طبقه زیرین «پاساژ ایران» خبر داد؛ مسوولان به گوش باشند صدای پای پلاسکو هر روز به «پاساژ ایران» نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش فارس، احمد کربلائی‌ بشیر از نشست دو ستون در طبقه زیرین «پاساژ ایران» خبر داد و اظهار کرد: ستون وسط و ستون کنار اتاق برق در طبقه زیرین پاساژ، صبح امروز نشست کرد.

وی با بیان اینکه یکی از کسبه‌ها در طبقه سوم، متوجه تکانی در مغازه خود شد و این موضوع را به ما اطلاع داد، گفت: پس از بررسی پاساژ متوجه نشست دو ستون شدیم که به منظور حفظ جان کسبه سریع پاساژ را تخلیه و درب آن را بستیم.

مدیر پاساژ «پاساژ ایران» بیان کرد: پس از این اتفاق سریع پلیس ۱۱۰ در محل حضور یافت و با صورتجلسه این مورد به همراه تعدادی از کسبه به دادستانی و شهرداری مراجعه کردیم.

وی با بیان اینکه قبلاً نیز در خصوص این موضوع هشدار‌هایی به شهرداری و دادگستری داده شده بود و خواستار رسیدگی سریع‌تر به این موضوع شدیم، افزود: متأسفانه هدف مالک از ایجاد واحد‌های جدید و تخلفات، تخریب این پاساژ است و توجهی به این موارد ندارد.

کربلائی‌بشیر درباره اظهار نظر کارشناسان در خصوص تخلفات و موارد مشاهده شده در پاساژ نیز تصریح کرد: کارشناسان اعلام نظر کرده‌اند و نظر آن‌ها طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه اکنون پاساژ باز شده است، ادامه داد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و احتمال بارندگی طی روز‌های آینده و وجود ۵۰ هزار لیتر فاضلاب در زیر پاساژ، هر لحظه امکان ریزش این پاساژ وجود دارد که خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر مسؤولان در این خصوص هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار