تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: طرح جامع اردوبام ورزش این استان در دست تدوین و تهیه است که بزودی تدوین این طرح نهایی می شود.
کد خبر: ۶۰۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 21 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید کریمی در جمع ورزشکاران افزود: این طرح در استانداری چهارمحال و بختیاری نیز تایید شده است و بزودی برای تایید نهایی به وزارت ورزش و جوانان ارائه خواهد شد.
به گفته وی، با توجه به ارتفاع دو هزار متری از سطح دریا، چهارمحال و بختیاری یکی از قطب های برگزاری اردوهای تیم های مختلف ورزشی در کشور خواهد شد.
وی گفت: سند ورزش چهارمحال و بختیاری نیز در دست تدوین است تا براساس این سند برنامه های ورزشی استان دنبال شود.
به گفته وی، از امسال موافقتنامه هایی نیز با هیات های ورزشی در چهارمحال و بختیاری با امضاء رسیده است که براساس این موافقتنامه ها هیات های ورزشی حضور در مسابقات مختلف را پیش بینی کرده اند.
وی گفت: امسال 3 میلیارد تجهیزات ورزشی در استان خریداری و در اختیار شهرستانها قرار گرفت و 100خانه ورزش روستایی نیز تجهیز شد.
به گفته وی، چهارمحال و بختیاری به دلیل شرایط آب و هوایی یکی از قطب های قهرمان پروری در رشته های رزمی است و این استان باید سهم مهمی در تیم های ملی در رشته های رزمی داشته باشد.
در یک دهه اخیر تاکنون 6 تیم فوتبال لیگ برتری، تیم های ملی رشته های مختلف، و اردوهای انفرادی برخی از ملی پوشان در چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.
چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان است که ارتفاع بیشتر شهرستانهای این استان از سطح دریا دو هزار متر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار