دروازه‌بان ۲۵ ساله ماریتیموی پرتغال با قرار گرفتن نامش در لیست ۲۴ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ تاریخ‌سازی کرد.
کد خبر: ۶۰۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 21 May 2018

به گزارش تابناک : امیر عابدزاده توسط کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه فراخوانده شده است. بر اساس گزارش روزنامه «رکورد» پرتغال با قرار گرفتن نام عابدزاده در لیست نهایی سفر به روسیه این برای اولین بار خواهد بود که باشگاه ماریتیمو یک نماینده در مرحله پایانی یک تورنمنت فوتبالیِ معتبر ملی خواهد داشت.

عابدزاده 25 ساله که دومین فصل حضورش در فوتبال پرتغال را سپری می‌کند، پیش از پیوستنش به ماریتیمو در سال 2017، سابقه بازی در تیم‌های لاندن تایگرز انگلیس، لس‌آنجلس بلوز آمریکا، پرسپولیس و راه‌آهن ایران و باریرنسه پرتغال را دارد.

امیر عابدزاده که اخیراً عنوان بهترین دروازه‌بان فصل 18-2017 ماریتیمو را از آن خود کرد، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه پرتغالی گفت: این افتخاری بزرگ برای من است که اولین بازیکن تاریخ باشگاه ماریتیمو هستم که در جام جهانی حضور پیدا می‌کند. باید از همه از جمله مربیان، هم‌تیمی‌هایم، کادر فنی و هواداران بابت حمایتی که همیشه از من داشته‌اند، تشکر کنم. همچنین باید یک تشکر ویژه از رئیس باشگاه ماریتیمو داشته باشم.

وی ادامه داد: سعی می‌کنم تا پاسخ اعتماد سرمربی (کی‌روش) را بدهم و بهترین عملکردم را در جام جهانی ارائه دهم تا چهره خوبی هم از ماریتیمو به نمایش بگذارم.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار