نماینده ولی فقیه در استان ایلام :
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:در انعکاس مطلوب خدمات نظام به مردم همه کوتاهی کردیم و مقصر هستیم.
کد خبر: ۶۰۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 21 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی  در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بعد از گذشت چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی خود دشمن نیز به اقتدار و منحصر به فرد بودن انقلاب اسلامی اعتراف می کند.

وی افزود: بدون شک رمز استمرار و شکست ناپذیری نظام اسلامی رهبری حکیمانه و پشتوانه مردمی انقلاب است که امروز کشور را بر قله های افتخار قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: امروز دشمنان برای القای روحیه یاس و جدایی مردم از رهبری و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نکرده و تبلیغات خود را نیز در این جهت به کار بسته اند.

حجت الاسلام لطفی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در انعکاس مطلوب خدمات نظام به مردم همه کوتاهی کردیم و مقصر هستیم.

وی با بیان اینکه امروز زبان هنر موثرترین ابزار برای بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است گفت: با توجه اینکه در آستانه هلمین سال حیات انقلاب اسلامی قرار داریم، این مساله موضوع بسیار مهمی است که باید توسط اقشار مختلف به ویژه نخبگان و صاحبان قلم به آن پرداخته شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به در پیش بودن بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) گفت: هنوز نام امام خمینی (ره) در جهان زنده است و باید این ایام با شکوه برگزار شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار