مدیرکل بنیاد شهید ایلام ؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: فرهنگ کار در استان ایلام بسیار ضعیف است و لازم است نهادهای پژوهشی و فرهنگ‌ساز مانند جهاددانشگاهی به این عرصه ورود کنند.
کد خبر: ۶۰۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 21 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلیمان رستمیان در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی واحد استان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی با ظرفیت‌هایی که در زمینه‌های اشتغال، کارآفرینی و پژوهش دارد می‌تواند در کمک به جامعه‌ی هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش‌آفرین کند.

وی گفت: فرهنگ کار در استان ایلام بسیار ضعیف است و لازم است نهادهای پژوهشی و فرهنگ‌ساز مانند جهاددانشگاهی به این عرصه ورود کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به سابقه همکاری با جهاددانشگاهی در زمینه تحصیل جامعه هدف در مرکز علمی کاربردی گفت: نیاز است با انعقاد تفاهم‌نامه‌‌ای جهاددانشگاهی در ارائه مشاوره شغلی به جامعه هدف یعنی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران نقش‌آفرینی کند.

«سیدغلامرضا حسینی» رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام اظهار کرد: جهاددانشگاهی با خدماتی که در عرصه‌های مختلف انجام داده است توجه نظام و دولت را به خود جلب کرده است.

وی به افتتاح کارخانه سل تک فارمد شرکت فعال در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی زنجیره دانش در خدمت جامعه در زمینه‌های مختلف پژوهشی، فرهنگی و آموزشی است.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان با بیان اینکه جهاددانشگاهی می‌تواند در زمینه ارائه مشاوره شغلی به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک کند، تصریح کرد: دادن تسهیلات صرف مشکل بیکاری را حل نمی‌کند.

حسینی با اشاره به پیوستن استان ایلام به جمع استان‌های پایلوت در زمینه مشاغل خانگی اظهار کرد: رشته‌های پایلوت در استان ایلام پرورش زالو و عقرب انتخاب شده‌اند که می‌تواند به توسعه‌ی کارآفرینی در استان کمک کند.

وی بر برپایی رویدادها در کارآفرینی تاکید کرد و گفت: "صندلی تجربه" و برگزاری استارتاپ‌ها می‌تواند به کارآفرینی منجر شود.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام بر آمادگی جهاددانشگاهی با استفاده از ظرفیت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلات اساسی جامعه ما این است که نمی‌دانیم نقطه ضعف کجاست؟ که با این نظرسنجی‌ها می‌توان به این دغدغه‌ها پاسخی درخور داد./م

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار