رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: هزار و 350 ورزشکار این استان به صورت سازمان یافته و حرفه ای در رده های مختلف سنی زنان و مردان در رشته تیراندازی فعالیت می کنند.
کد خبر: ۶۰۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 21 May 2018

به گزارش تابناک : کوروش فرودی روز دوشنبه افزود: پنج مربی، سه مدرس و یک داور بین المللی در عرصه ورزش تیراندازی در خراسان رضوی فعال هستند.
وی ادامه داد: رقابتهای لیگ تیراندازی خراسان بعد از ماه رمضان جاری آغاز می شود. پارسال در این لیگ 46 تیم ثبت نام کردند و امسال هم پیش بینی می شود دست کم همین تعداد ثبت نام کنند. با برنامه ریزی انجام شده رتبه هیات تیراندازی خراسان رضوی از جایگاه نهم سال 1395 پارسال با شش پله صعود به رتبه سوم ارتقا یافت.
رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: تیراندازی به اهداف پروازی از جمله رشته‌های پرهزینه است و امکانات و زمین خاص خود را می طلبد. در این خصوص جلساتی با مدیرکل ورزش و جوانان، شورای شهر و دیگر نهادهای مربوطه برگزار کرده ایم و چند زمین نیز پیشنهاد شده که در حال بررسی موقعیت آنها هستیم.
وی افزود: تیراندازی از جمله رشته های مدال آور است. با همکاری آموزش و پرورش استعداد یابی و سرمایه گذاری را از سنین پایین شروع کرده ایم تا در آینده در عرصه های مختلف مدال آوران بیشتری از این استان داشته باشیم. 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار