مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که بهار بودجه قرآنی گذشته است گفت: در سال 96 استان‌های دیگر میلیارد‌ها تومان بودجه گرفته بودند اما اکنون کل بودجه قرآنی‌ استان خوزستان ۲۷۰ میلیون تومان است.
کد خبر: ۶۰۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ 21 May 2018

محمد جوروند در روز نخست برگزاری نمایشگاه قرآن اظهار کرد: امسال حدود ۸۰ غرفه در حوزه‌های مختلف قرآنی در نمایشگاه ماه رمضان راه‌اندازی شده است. در کنار عرضه کتاب‌های قرآنی، صنایع دستی و هنرهای قرآنی نیز پیش بینی شده و برنامه‌های جنبی خوبی در حاشیه نمایشگاه تدارک دیده شده است. شب شعر قرآنی، شبی با قرآن و ارایه تلاوت‌های مختلف از جمله فعالیت‌هایی است که در نظر گرفته شده است.

جوروند با اشاره به حضور اتحادیه مؤسسات قرآنی در نمایشگاه امسال گفت: حضور اتحادیه کار خوبی است. واگذاری فعالیت‌های مختلف به اتحادیه‌ها و مؤسسات از جمله اتحادیه مؤسسات حرکت خوبی است. ان‌شاءالله این استقلال به تدریج بیش از این شود به طوری که در بحث‌های اعتباری هم نیازی به ما نداشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: حرکت خوب دیگری که در نمایشگاه امسال انجام شد، این است که از اداراتی که به نحوی کار قرآنی و فرهنگی می‌کنند، دعوت کردیم. از این رو، سازمان حج و زیارت، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و نهاد کتابخانه‌ها امسال در نمایشگاه قرآن حضور دارند.

وی با بیان این که تعریف هدف و افقی واحد برای فعالیت‌های قرآنی بین سازمان‌های مرتبط اتفاق خوبی است با اشاره به جلسات شورای قرآنی استان گفت: جلسات این شورا عقب افتاده است ولی ماه رمضان جای آن است که این جلسه برگزار شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار