معاون استاندار یزد خبر داد:
معاون اقتصادی استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های خوب اقتصادی یزد گفت: مدیریت ارشد اجرایی استان تصمیم‌های هدفمندی را برای اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری اتخاذ کرده است.
کد خبر: ۶۰۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 22 May 2018

به گزارش تابناک یزد، علی زینی وند، ظهر امروز در نشست نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد اظهار داشت: توجه به پروژه های بزرگ اقتصادی و سرمایه گذاری از جمله راهبردی های اساسی استان است و در حال حاضر فعالیت ها در حوزه های مختلف از جمله آب، منطقه آزاد، ویژه اقتصادی به سرعت در حال انجام است.

وی با قدردانی از تلاش های اداره کل امور اقصادی و دارایی و مرکز خدمات در فراهم کردن زمینه جذب و معرفی فرصت های سرمایه گذاری شهرستان ها و بخش های مختلف اظهار داشت: در حوزه سرمایه گذاری با کمک مرکز خدمات سرمایه گذاری و دستگاههای عضو، ظرفیت های بزرگ معرفی و اقدامات خوبی رقم خواهد خورد.

بنا به گزارش خبرنگار مهر، زینی وند با اشاره به ظرفیت های اقتصادی وسرمایه گذاری راکد استان بیان کرد: در حال حاضر زیر ساخت ها و زمینه های لازم برای فعالیت اقتصادی در بسیاری بخش ها از جمله  نساجی، کاشی و سرامیک و زیلو بافی فراهم است و تلاش خواهیم کرد تا این بخش ها شکوفا شود.

وی ادامه داد: اگر نگاه ویژه ای به ظرفیت های موجود استان داشته باشیم شاهد یک جهش تصاعدی در بخش اقتصادی و حل مشکلات خواهیم بود.

معاون استاندار یزد تلاش استان برای حل مشکل واحدهای صنعتی را یاد آور شد و افزود: در بازدیدی که از واحدهای مختلفی که داشتیم هرجا رفع مشکل به تصمیم استان بستگی داشته است، مشکل در همان محل حل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار