دهم و چهاردهم خردادماه؛
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم از برگزاری جشن روزه اولی‌ها در روزهای دهم و چهاردهم خرداد در مصلی قدس قم خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 25 May 2018

به گزارش تابناک قم،حجت الاسلام محمد باقر ولدان با اشاره به برگزاری جشن روز اولی‌ها در قم اظهار داشت: این مراسم در روزهای چهاردهم خردادماه برای دختران و همچنین در روز دهم خردادماه برای پسران در مصلای بزرگ قدس برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برای حضور در جشن روزه اولی‌های استان قم، نوجوانان در مدارس و مراکز مختلف مبادرت به ثبت نام کرده‌اند که برای آنها دعوتنامه ارسال شده است و این مراسم از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روزهای دهم و چهاردهم خردادماه تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهد یافت.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم با اشاره به برخی دیگر از برنامه‌های جشن روزه اولی‌های استان قم بیان داشت: اجرای سرود، مسابقه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مادران و همچنین اجرای برنامه‌های شاد مذهبی توسط هنرمندان شناخته شده از جمله برنامه‌های این جشن است.

وی عنوان کرد: این که روزه اولی‌ها خاطره خوشی از این مرحله از زندگی خود در ذهن به خاطر داشته باشند بسیار مهم است و باید تلاش کنیم تا نوجوانان زیباترین تصویر را از نخستین روزه گرفتن خود داشته باشند.

حجت الاسلام ولدان همچنین ابراز امیدواری کرد تا مراسم جشن برای روزه اولی‌ها در میان خانواده‌ها همانند جشن‌هایی مانند جشن تولد و جشن تکلیف مرسوم شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار