به دلیل بارش شدید باران
بارش شدید باران در مشهد موجب آب افتادگی ۱۰ منزل مسکونی در مناطق حاشیه این شهر و ترافیک مقطعی در برخی خیابان های اصلی شد.
کد خبر: ۶۱۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 28 May 2018

به گزارش تابناک رضوی، بارش شدید باران که یکشنبه شب در بازه زمانی کوتاه در مشهد رخ داد موجب شد آبگرفتگی مقطعی در برخی معابر شهر و ایجاد راه بندان شد.

همچنین این حجم از بارش ها باعث آبگرفتگی برخی منازل مسکونی در محلات حاشیه مشهد شد.هواشناسی خراسان رضوی نیز اعلام کرد میزان بارش ها در مشهد حدود ۱۶ میلیمتر بوده است.

در همین رابطه مدیرخدمات شهری شهرداری مشهد صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دربارش های شب گذشته مشهد به دلیل تراز ارتفاعی پایین تر از معبر، ۱۰ منزل مسکونی در خیابان سیدی، شهید رجایی، حر و دهنوی دچار آب گرفتگی جزئی شد که مشکل رفع شده است.

علیرضا صحراگرد گفت: یکشنبه شب عمده مشکلات در محدوده منطقه ۶ و در انتهای خیابان مهر مادر، میدان قائم به وجود آمد. همچنین معابر شهر مخصوصا مناطق شرقی برای دقایقی روان آب جاری شد که نیروهای آتش‌نشانی و خدمات شهری به رفع مشکل پرداختند.

وی بیان کرد: ۶۰ دستگاه خودروی مخصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی و ۵۰۰ نیروی کارگری به همراه موتور پمپ ها جمع آوری آب، یکشنبه شب در مناطق مختلف شهر در حالت آماده باش بودند تا در صورت لزوم بتوانند در سریعترین زمان نسبت به تخلیه آب از معابر اقدام کنند.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار