دبیر هیات تنیس روی میز خراسان رضوی:
دبیر هیات تنیس روی میز خراسان رضوی از قهرمانی تنیسورهای استان در مسابقات قهرمانی کارگران جهان در فرانسه خبر داد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان تا پایان شهریور ماه 20 اعزام به مسابقات کشوری داریم.
کد خبر: ۶۱۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 28 May 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ محمد حسین زینل درباره تیم اعزامی به‌مسابقات جهانی کارگران که به‌میزبانی فرانسه برگزار شد، اظهار کرد: ۵ تنیسور از خراسان رضوی به این مسابقات اعزام شدند، مسابقات در دو رده سنی زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال برگزار شد.

وی افزود: کاظم مستحقی‌راد، علی گلستانی، عباس فروغی و رضا صحراگرد اعضای تیم بالای ۴۰سال بودند که در بخش تیمی با غلبه برتیم های آلمان، فرانسه، جمهوری چک، لیتوانی و لهستان مقام اول را کسب کنند، همچنین احمد حکیمی در تیم زیر ۴۰ سال نیز توانست در بخش تیمی با دو نفر از تهران قهرمانی این رده را نیز از آن خود کنند.

دبیر هیات تنیس روی میز خراسان رضوی تصریح کرد: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۹ خرداد در بخش آقایان و ۲۵ در بخش بانوان جام رمضان برگزار می‌شود، همچنین بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات انتخابی تیم استان در رده بزرگسالان را خواهیم داشت.

زینل از اعزام تیم بانوان و آقایان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مسابقات کشوری خبر داد و گفت: تور ایرانیان در چهار مرحله برگزار می‌شود که دو مرحله ابتدایی آن تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد و از خراسان رضوی، ۲۰ اعزام خواهیم داشت، این دو مرحله به میزبانی اراک، قزوین، اصفهان، اهواز، آذربایجان شرقی و اروندرود است.

وی ادامه داد: این مسابقات در رنکینگ و انتخابی تیم ملی تاثیر مستقیم دارد، خراسان رضوی در بخش آقایان شانس زیادی ندارد، اما در بخش بانوان در تمامی رده‌های سنی احتمال حضور تنیسورها در تیم ملی زیاد است.

دبیر هیات تنیس روی میز خراسان رضوی بیان کرد: در شهرستان‌های مه ولات، تربت حیدریه، نیشابور، سرخس فعالیت زیادی به‌ویژه بانوان در حال انجام بوده، همچنین قوچان به‌تازگی فعال شده است.

زینل در خصوص شرایط مهشید اشتری عنوان کرد: در حال حاضر در اردوی تهران به‌سر می‌برد، باتوجه به اینکه شانس کسب سهمیه المپیک آن زیاد است، فدراسیون نیز حمایت مالی خوبی را از این ورزشکار انجام داد، ما دوره‌های استعدادیابی را به‌طور مرتب در سطح استان برگزار می‌کنیم و امیدوارم در آینده تنها مهشید اشتری به‌عنوان نماینده خراسان رضوی نباشد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار