جمعی از کارکنان و کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات چند ماهه خود و تعیین مالکیت قطعی این شرکت مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.
کد خبر: ۶۱۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ 29 May 2018

یکی از کارگران گروه ملی فولاد ایران به نمایندگی از سایرین اظهار کرد: سه ماه است که حقوق کارگران و کارکنان شرکت به آن‌ها پرداخت نشده و خواهان آن هستیم تا هرچه سریعتر نسبت به پرداخت حقوق ما اقدام شود.

وی افزود: از اسفندماه که آخرین پرداخت حقوق به کارگران صورت گرفته است تا کنون هیچ حقوقی به ما پرداخت نشده است. در حال حاضر حقوق سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت به کارگران و کارکنان پرداخت نشده و در این زمینه درخواست داریم تا این حقوق پرداخت شود.

این کارگر عنوان کرد: در حال حاضر خواست اصلی کارگران پس از پرداخت حقوق‌های معوق، مشخص شدن مالکیت قطعی کارخانه است. عنوان می‌شود که آقای موسوی دیگر مالک نیست اما نیروهای منتصب به ایشان با حضور در کارخانه، قطعات اصلی و بزرگ کارخانه را باز می‌کنند و از کارخانه خارج می‌کنند.

وی ادامه داد: کارگران می‌خواهند تا هرچه سریعتر مالکیت کارخانه به طور قطع تعیین تکلیف و مالکیت آن مشخص شود تا بتوان کارخانه را مجددا راه‌اندازی کرد و تولید انجام داد.

امروز 8 خردادماه جمعی از کارکنان و کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات چند ماهه خود و تعیین مالکیت قطعی این شرکت مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار