منظر شهری زیبنده مردم نیست
امام‌جمعه پارس‌آباد گفت: وضعیت کنونی مبلمان، گرافیک و منظر شهری زیبنده مردم نیست و متاسفانه شهرداری پارس‌آباد کم‌لطفی کرده است.
کد خبر: ۶۱۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 31 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل،حجت الاسلام سید سعید رشادی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تاکید بر ساماندهی و نظارت جدی بر فعالیت خوانندگان و نوازندگان منطقه افزود: باید با جشن های عروسی غیر متعارف و مخل آرامش شهروندان و کاروان های شادی که آسایش مردم را سلب و موجب مزاحمت می شوند به طور قاطع و به شدت برخورد شود.
وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ دینی در مدارس و دانشگاه ها اظهار کرد: معلمان و اساتید دانشگاه ها نقش بسیار مهمی در اشاعه و گسترش آموزه های دینی بین دانش آموزان و دانشجویان و نسل جوان دارند.
اوبا انتقاد از عدم نامگذاری برخی خیابان ها، میادین و کوچه های شهر پارس آباد، از شهرداری و شورای اسلامی شهر خواست در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل و نیز ساماندهی آرامستان های شهر اقدام کنند.
به نوشته ایرنا رشادی با اشاره به ضرورت توجه به گرافیک محیطی و زیباسازی شهری، گفت: وضعیت کنونی مبلمان، گرافیک و منظر شهری زیبنده مردم منطقه نیست و متاسفانه شهرداری پارس آباد در این زمینه کم لطفی کرده است .
وی از مسوولان ادارات منطقه خواست بیش از پیش در زیباسازی و جلوگیری از هر گونه بی انضباطی در زمینه گرافیک شهری بکوشند.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار