معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: مردم برای تهیه و خرید بلیت هواپیما به سایت های غیرمجاز و نامعتبر مراجعه نکنند.
کد خبر: ۶۱۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ 02 June 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمد ابراهیم صداقت افزود: از آنجا که این سایت ها مکان و هویت چندان مشخصی ندارند و یا ممکن است خارج از شهر شیراز و یا استان فارس قرار داشته باشند بنابراین در صورتی که مرتکب تخلف شوند امکان پیگیری آن وجود ندارد.
وی ادامه داد: بنابراین توصیه ما به شهروندان این است که برای خرید بلیت هواپیما حتما از طریق دفاتر هواپیمایی و یا سایت های معتبر شرکت های هواپیمایی اقدام کنند.
او افزود: چنانچه شهروندان قصد خرید اینترنتی بلیت از سایت های دیگر را دارند ابتدا به سایت شرکت های هواپیمایی مراجعه کرده و ساعت، شماره پرواز و قیمت بلیت پرواز مد نظرشان را کنترل و سپس اقدام به خرید بلیت کنند.
صداقت گفت: بر خلاف سایت های نامعتبر، تخلف احتمالی دفاتر هواپیمایی و سایت های معتبر شرکت های هواپیمایی قابل پیگیری است و شهروندان در صورت مشاهده و مواجه با هرگونه تخلف می توانند مراتب را از طریق سامانه 124 و یا مراجعه حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار