مسئول مجموعه فرهنگی «آل طه» همدان از برگزاری احیای شب‌های قدر در گلزار شهدای همدان طی سه شب ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 04 June 2018
مسئول مجموعه فرهنگی «آل طه» همدان از برگزاری احیای شب‌های قدر در گلزار شهدای همدان طی سه شب ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان خبر داد.

به گزارش فارس، مراسم شب‌های قدر همچون سال‌های قبل در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه همدان برگزار می‌شود.

اما یکی از اماکنی که چند سالی است میزبان روزده‌داران و شب‌زنده داران همدانی در مراسم احیا شده است، آرامستان و گلزار شهدای همدان است که هر سال پرشورتر از سال قبل برگزار می‌شود.

در این مراسم که با عطر شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس معطر شده است، هر کس هم نوا با مناجات شبانه در کنار مزار شهدا با پروردگار خود مناجات می‌کند.

امسال این مراسم با مشارکت موسسه فرهنگی آل طه و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان همراه شده و برای سه شب ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان ویژه برنامه دارند.

مسئول مجموعه فرهنگی «آل طه» همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از برگزاری مراسم احیا در سه شب قدر در گلزار شهدا خبر داد و اظهار کرد: این مراسم از ساعت ۲۳ آغاز خواهد شد.

علیرضا مصطفایی بیان کرد: شب نوزدهم برنامه‌ها شامل قرائت دعای یستشیر، جوشن کبیر، سخنرانی و احیا است که هر شب کلیپ‌هایی نیز پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: شب بیست و یکم قرائت دعای مناجات امیرالمومنین، جوشن کبیر، سخنرانی و احیا و شب بیست و سوم دعای کمیل به علاوه جوشن کبیر، سخنرانی و مراسم احیا از جمله برنامه‌های احیای شب قدر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار