امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز گفت: امام خمینی(ره) ملت ایران را در راستای آرمان‌های الهی خود یعنی عدالت طلبی، نفی استبداد و استکبار رهبری کرده و به سرمنزل مقصود رساندند.
کد خبر: ۶۱۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 04 June 2018

آیت‌الله محسن حیدری اظهار کرد: امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین انقلاب جهانی را در قرن حاضر بر پایه اسلام، قرآن، ولایت و اهل بیت رهبری کرده و به پیروزی رساند. علل اصلی پیروزی امام خمینی(ره) به سه بعد اسلام، ملت ایران و شخصیت امام بر می‌گردد.

افزود: امام خمینی شخصیت جامعی داشتند. امام هم فقیه، فیلسوف، عارف و ادیب بود و هم سیاستمدار و رهبری مردمی و دارای اخلاقی متعالی و کم نظیر بودند. امام خمینی(ره) زمان شناس بودند و از بصیرت و معنویت بسیار بالایی برخوردار بودند. همه این ویژگی‌ها از شخصیت امام یک شخصیت کم نظیر ساختند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: با توجه به زمینه‌هایی که در بین مردم از نظر باورهای دینی و علاقه به اهل بیت، ولایت فقیه و مرجعیت دینی وجود داشت امام خمینی توانستند ملت ایران را در راستای آرمان‌های الهی خود که همان عدالت طلبی، نفی استبداد و استکبار بود رهبری کرده و به سرمنزل مقصود برسانند.

حیدری افزود: امیدوارم همانطور که تا به حال انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) به سیر و تکامل خود ادامه داده است همچنان تا ظهور امام مهدی(عج) به حرکت به سمت آرمان‌های الهی خود دامه دهد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار