رئیس جهاد دانشگاهی البرز با اشاره به تاسیس نخستین دفتر تسهیل‌گر و توسعه محلی با رویکرد اجتماع‌محور در کلانشهر کرج گفت: این مسئولیت با توجه به توانمندی‌های جهاد دانشگاهی البرز در حوزه اجتماعی به این نهاد سپرده شده است.
کد خبر: ۶۱۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 06 June 2018

به گزارش تابناک : دکتر سیدعلی اکبر هاشمی‌راد گفت: استان البرز و به ویژه کلانشهر کرج با بحث جدی حاشیه‌نشینی مواجه است و از آنجایی که جمعیتی بین 700 تا 900 هزار نفر در محلات حاشیه‌ای سکونت دارند توجه ویژه به این موضوع ضروری است.

هاشمی‌راد در ادامه افزود: جهاد دانشگاهی استان البرز با توجه به سابقه فعالیت در حوزه اجتماعی و برخورداری از گروه‌های مختلف پژوهشی و نیروی انسانی توانمند به خوبی می‌تواند به این حوزه ورود کند تا  در وهله اول گامی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در محلات حاشیه‎‌ای و در مرحله بعد تسهیل‌گری در توسعه این محلات برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا مسئولیت راه‌اندازی نخستین دفتر تسهیل‌گر و توسعه محلی با رویکرد اجتماع‌محور در کلانشهر کرج با تمرکز بر محله کلاک به جهاد دانشگاهی البرز سپرده شد و این دفتر از امروز سیزدهم خرداد ماه کار خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی البرز تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت این دفتر در کلاک و همچنین گسترش فعالیت در سایر محلات حاشیه‌ای، معضلات حاشیه‌نشینی در کلانشهر کرج روز به روز کمتر و توسعه این محلات با توجه به پتانسیل‌های موجود هر چه بهتر انجام شود.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار