سعید سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: قطار شهری کرمانشاه در ابتدا روگذر به صورتمنوریل (تک ریل) بود و در سال ۱۳۹۳ تغییر سیستم پیدا کرد و منوریل به قطار شهری یا مترو سبک تغییر کرد.
وی خاطر نشان کرد: پروژه قطار شهری کرمانشاه به دو فاز تقسیم شده است یک فاز از میدان معلم تا میدان آزادی و فاز دوم از میدان آزادی تا میدان فردوسی است که اکنون تمرکز کار بر فازاول است.
مدیر عامل قطار شهری کرمانشاه اظهار داشت:برای تکمیل فاز نخست ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۵۰ درصد از طریق دولت و ۵۰ درصد دیگر سهم مدیریت شهری است.