مدیرکل هواشناسی اردبیل پیش‌بینی کرد
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی از تداوم بارش‌های بهاری در نقاط مختلف استان اردبیل طی هفته جاری خبر می‌دهد.
کد خبر: ۶۱۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 10 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی دولتی‌مهر با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی از تداوم بارش‌های بهاری در طی هفته جاری در نقاط مختلف استان خبر می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش‌ها در مناطق مرکزی و جنوبی اردبیل بیشتر از دیگر مناطق خواهد بود، افزود: امروز با افزایش جزئی دمای هوا بارش‌های رگباری در مرکز استان و مناطق جنوبی دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به وضعیت جوی استان طی امروز پرداخت و توضیح داد: برای امروز آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری بوده و در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

دولتی‌مهر بیان کرد: از فردا در مناطق مستعد، احتمال بارش تگرگ نیز وجود داشته و ضمن اینکه آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری خواهد بود، طی ساعات بعد از ظهر در اکثر مناطق افزایش ابر و وزش باد در انتظار خواهد بود.

وی اظهار کرد: از عصر دوشنبه با عبور سامانه ناپایدار جوی مجددا در بیشتر مناطق شاهد بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و وزش بادهای تند خواهیم بود، هر چند در این مدت نوسانات زیادی در وضعیت دمای استان رقم نخواهد خورد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار