جمعی از کارکنان و کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اعتراض به عدم مشخص شدن مالکیت قطعی کارخانه و پرداخت نشدن حقوق و مطالبات چند ماهه خود توسط این شرکت مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.
کد خبر: ۶۱۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ 10 June 2018

یکی از کارگران گروه ملی فولاد ایران به نمایندگی از سایر معترضان اظهار کرد: با توجه به اینکه همه مسئولان عنوان می کنند که دیگر آقای موسوی مالک گروه ملی نیست و بانک ملی مالک کارخانه است اما همچنان هیچ تغییری در وضعیت کارخانه به وجود نیامده است.

وی افزود: از نظر کارگران و کسانی که در این مجموعه کار می کنند، همچنان مالکیت قطعی کارخانه مشخص نیست و درخواست داریم تا هرچه سریعتر نسبت به تعیین مالکیت اقدام شود تا وضعیت ما کارگران نیز مشخص شود.

این کارگر بیان کرد: سه ماه است که حقوق کارگران و کارکنان شرکت پرداخت نشده و خواهان آن هستیم تا هرچه سریعتر نسبت به پرداخت حقوق ما اقدام شود زیرا عید فطر نزدیک است و همه کارگران می خواهند تا برای خانواده های خود خرید کنند و بدهی های گذشته خود را پرداخت کنند.

وی افزود: اسفندماه آخرین باری بودی که به کارگران گروه ملی حقوق پرداخت شده و از آن زمان به بعد دیگر هیچ حقوقی به ما داده نشده است.

امروز 20 خردادماه جمعی از کارکنان و کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات چند ماهه خود و تعیین مالکیت قطعی این شرکت مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار