20 طرح در اولویت پیشنهادی
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل گفت: هم‌اکنون ۱۶۱ طرح پیش امکان‌سنجی شده در سطح استان آماده ارائه و واگذاری به سرمایه‌گذاران است.
کد خبر: ۶۱۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ 11 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل هاشم مظفری بعد از ظهر امرو در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 160 طرح در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری از پیش امکان‌سنجی شده و به منظور طی مراحل و پروسه تکمیل و آغاز عملیات آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است که از این تعداد طرح‌های در دست بررسی بیش از 20 مورد در اولویت طرح‌های پیشنهادی به سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

وی با اشاره به تعیین تکلیف طرح‌های مابقی در حوزه‌های صنعت،‌گردشگری و کشاورزی افزود: از مجموع طرح‌های در دست بررسی هم‌اکنون تعداد 54 طرح به سرمایه‌گذاران داخلی و 12 طرح نیز به سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری و آغاز عملیات واگذار و ارائه شده است.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل تصریح کرد: باتوجه به اینکه شاخص‌های سرمایه‌گذاری در کشور معین بوده و در بسیاری ازنقاط کشور به صورت یکسان است در استان اردبیل نیز به فراخور همین موضوع شاخص‌های سرمایه‌گذاری یکسانی با سایر نقاط و مناطق داریم که طبق این شاخص‌ها بیشترین طرح‌های سرمایه‌گذاری ما در حوزه کشاورزی و در درجه دوم در بخش گردشگری می‌باشد.

مظفری گفت: گاهی اوقات به منظور تطبیق شرایط موجود با تمامی اقشار جامعه و در برخی مناطق من جمله مناطق محروم و کم‌برخوردار شاخص‌های سرمایه‌گذاری و ارائه تسهیلات به افراد و سرمایه‌گذاران تغییر می‌کند که این مهم در خصوص طرح‌هایی صدق می‌کند که بیشتر در مناطق روستایی و روستانشین، مناطق محروم و کم‌برخوردار و نوار مرزی استان هستند و شرایط ارائه تسهیلات در این مناطق کمی متفاوت‌تر است.

وی اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری به منزله پنجره واحد عمل کرده تا تسهیل در فرآیند به شکل واقعی انجام شود که در این راستا مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مختلف با اختیار تمام با استقرار در این مرکز تلاش می‌کنند تا روند صدور مجوزها را تسهیل کنند زیرا رویکرد این مرکز تسهیل روند سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی در منطقه است تا در صورت انجام و تحقق این تلاش مضاعف علاوه بر توسعه اقتصاد منطقه شاهد حضور کثیری از سرمایه گذاران در منطقه باشیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار