جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور وکلای ملت آغاز شد.
کد خبر: ۶۱۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 12 June 2018

به گزارش تابناک : جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 22 خرداد) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی و با حضور  201 نفر از وکلای ملت آغاز شد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی دستور کار امروز مجلس را به شرح زیر قرائت کرد:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش با اصلاحات و الحاقات بعدی.

گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از منابع و مصارف و نظام مدیریت نظام شرکت های فرهنگی- ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال گذشته.

گزارش اقدامات نظارتی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه دوم دوره دهم مجلس شورای اسلامی.

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرقی آسیا.

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص طرح اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص طرح ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب رسان به سلامت در رسانه های ارتباط جمعی داخلی و بین المللی و فضاهای مجازی.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر پرداخت می کنند.

گزارش کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار