همزمان با ماه رمضان انجام شد؛
مدیرکل صدا و سیمای استان قم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۶۰ هزار دقیقه برنامه از حرم مطهر از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شده است.
کد خبر: ۶۱۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 14 June 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر در آیین شکرگزاری خدمات آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در ماه مبارک رمضان که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: زحمات زیادی در حوزه رسانه برای پوشش برنامه‌های مختلف قرآنی و فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در ایام ماه مبارک صورت گرفت و امیدواریم این اقدامات در راستای محجوریت زدایی از قرآن کریم مؤثر واقع شده باشد.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از همکاران ما در صداوسیمای استان قم و کشور در بخش‌های مختلف برای پوشش برنامه‌های فرهنگی و قرآنی حرم مطهر همزمان با ماه مبارک رمضان تلاش کردند و ۶۰ هزار دقیقه برنامه از حرم مطهر از آنتن‌های ملی، استانی و جهانی پخش شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم بیان داشت: روزی ۶ ساعت برنامه در شبکه‌های استانی داشتیم که از رادیو قرآن، شبکه نور، شبکه سه، شبکه آموزش، شبکه تهران، شبکه افق و خبر منعکس شد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر بیان داشت: برنامه‌های پخش روزانه ترتیل خوانی، شب‌های قدر، روز قدس، برنامه کمیته امداد از جمله برنامه‌های سنگینی بود که از رسانه استانی و ملی پوشش داده شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار