رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: با توجه به حضور خیل عظیم زائران و مجاوران در نماز عید سعید فطر حرم مطهر رضوی، تمهیدات ترافیکی ویژه ای در مشهد اجرا می شود.
کد خبر: ۶۱۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 14 June 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ علیرضا حاجی زاده روز پنجشنبه با اشاره به اجرای این تمهیدات در هسته مرکزی شهر گفت: از ساعت 20 شب قبل از عید فطر تا پایان مراسم عید از تردد کلیه وسایل نقلیه شخصی و موتورسیکلت‌ها به سمت حرم جلوگیری خواهد شد. 
وی ادامه داد : محدودیت تردد در خیابان‌های شیرازی، نواب صفوی، میدان طبرسی تا حرم مطهر، خیابان امام رضا(ع) از تقاطع دانش تا میدان بیت‌المقدس و زیرگذر خیابان شهید اندزگو تا میدان بیت‌المقدس از دیگر تمهیدات ترافیکی عید فطر است.
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود : همچنین در مسیرهای مذکور توقف وسائل نقلیه نیز از ساعت 20 شب قبل از عید سعید فطر ممنوع خواهد بود.
حاجی زاده از شهروندان خواست تا با پلیس همکاری لازم را به عمل آورده و از آوردن خودروهای شخصی برابر طرح ترافیکی به محدوده مرکزی شهر خودداری کنند.
18 گروه برای رویت هلال ماه شوال در سطح این استان مستقر شده و نسبت به رصد ماه شوال اقدام می کنند. اگر روز جمعه این هفته عید فطر اعلام شود نماز عید ساعت 6 و 45 دقیقه به امامت نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در صحن جامع رضوی برگزار می شود.

 

 

منبع : ایرنا 

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار