رسولیان مطرح کرد:
سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: برخی وارد کنندگان و عرضه کنندگان به کمتر عرضه کردن و یا گران‌تر کردن قیمت‌های خود در سطح استان اقدام کردند که در این راستا گروه‌های نظارتی و بازرسی خود را افزایش دادیم.
کد خبر: ۶۲۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 18 June 2018

افزایش فعالیت گروه‌های نظارتی و بازرسی در بازار خودرو

به گزارش تابناک رضوی؛ علی رسولیان، در خصوص افزایش قیمت خودرو در روزهای اخیر اظهار کرد: در این مساله تاثیر روانی تاثیر به سزایی دارد، افزایش قیمت دلار فضای روانی ایجاد می‌کند که در بخش‌های مختلف تاثیر گذار خواهد بود، همچنین تقاضا در سطح کشور افزایش یافته است، زیرا اگر شخصی خواهان خریداری یک کالایی در پنج ماه بعد بوده، به علت فضای روانی ایجاد شده، کالا مورد نظر خود را زودتر خریداری می‌کند؛ این اتفاق در سال ۹۱ نیز رخ داد که بر اثر تحریم‌ها همه به خرید کالا مشغول شدند.

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین برخی وارد کنندگان و عرضه کنندگان به کمتر عرضه کردن و یا گران تر کردن قیمت‌های خود در سطح استان اقدام کردند که در این راستا گروه‌های نظارتی و بازرسی خود را افزایش دادیم.

رسولیان خاطر نشان کرد: در مشهد تنها ۲۵۰ نفر در مشهد در حال بازرسی هستند، به طوری که نیروهای مردمی و اصناف از ۱۵۰۰ نفر نیز بیشتر شده است، اما در این بخشی که عرضه کمتر یا گران‌فروشی صورت گرفته، حتما برخورد خواهد شد. همچنین درخواست کردیم این مساله در سطح ملی نیز صورت گیرد چرا که اکثر واردکنندگان در تهران هستند، اما واردکنندگان ما در مشهد کمک بسیاری به ما کرده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار